Rabu, 20 Mei 2009

Kisah mengail & Forum MIB @ Icc

Pada 19hb Mei 2009.....

MENGAIL : hhmmm..how do i start?actually plan kn mengail pukul 8 pagi...sekalinya...pasal aku aher bangun postpone pukul 11.30...hahaha...taulah aku ne jenis pemalas bangun pagi..rupanya c MALIK, G jan sama c PAI menunggu aku...ku suruh jalan awal nda mau...sekali dah sampai kami di bandar area subuk,parking tah kami..hahaha...jua lagi..seorang demi seorang ne mengumban kail masing-masing dengan penuh harapan...tapi aku enda pasal aku kn buang boring ganya..peserta pertama yg belurih ikan ialah c Malik,ikan apa nah?BUNTAL...wahahaha...membari banci jua 2...ulih kerana kesian,d lapaskannya tah..dengan tidak semana2 kail ku kana tarik..kn gugur ke sungai lagi tu,belari tah ku ne arh kail ku..malangnya terabah tia ku sampai luka-luka arh kaki ku demi menyelamatkan kail ku..tapi ikannya lapas..gerenti ikan buntal tu..kuang ajar!!!!!

Peserta ke dua yang dapat ikan c G jan,ikan buntal jua...pastu c Malik lagi,buntal jua..last2 ikan apakah tu..damit ganya iatah paksa d lapaskan..biar tia idup lagi..hehehe...Yang banar2 mengail ne c Malik sama c G jan la..aku sama c Pai elek2 ganya becerita...overall,siuk lah mengail atu walaupun nda belurih..yang penting kenangan atu ada...hehehe..bh Malik..bila lagi ngail???????

FORUM MIB : banarnya malas ku kn ceta pasal forum ane...banarnya siuk n bermanfaat..ulih kerana luan aher samapai pukul 12 tgh malam bru abis..buring tia jadinya..kesian jua tu urg kn keraja esuknya,urg kn skulah apa..bek jua aku cuti..hahaha..yg ku suka mua masuk tv..luan2 ampir g ea mengambar tu..ukan plg kn LUAN SAGAI nya iski kn masuk TV..andang jua diri ani nda pemes..payah kn masuk TV..hahahaha...kontrol lah tu bila dapan camera..yang siuknya jua bjumpa kawan2 lama yg masani d KUPUSB..byk cerita yoo..masing-masing udah becarai atu,jua lagi na byk cerita...ermmm...tnx ahh c amoi blanja makan burger sama aing kelapa...nway,bru tah ku ingat c Iqbal setia menunggu sampai abis forum,ea gnya tgl di dalam..kami2 blik udah...bh,azre,sahar n jojo...nanti lagi aahhh..tunjukkan yg tane atu ada semangat Tunas Bangsa...hahahaha....ada tweh.... SALAM....

by : Nur Firdaus

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates