Ahad, 17 Mei 2009

Bantal licak VS Bantal Paluk???











eh...kamu2..aku masane ada dua bantal dangan ku tdur..hehe..f nada dua bantal ane pyh ku kn tdo...tapi yg paling ku keunjaran slalunya sii bantal licak laa pasal ea lama dh dgn aku dri sii bantal paluk..sii bantal licak ane nyaman ne d paluk pasal ea lambut brabis..haha..sii bantal paluk ane ea panjang dikit sama karas dikit la..tapi dua2 bantal ane ytah yg mbuat kn aku tdo nyaman ne...hehehe...

bantal ku yang lama bsimpan udah..sejak2 ku tgl hostel,bantal ku yg lama nda ku bawa..luan2 btakah aing liur tu..sayang plg ku..tapi i've d new one...hehehe..bukan plg bantal ku yg banar2..aku 2 sj kn gto yg aku pyh kn tdo tanpa bantal ane..p lum g d iktiraf bantal busyuk..hhehehe..harum x aa..okkeyyyy~~~~~

* NoFearDoz *

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates